woensdag 11 december 2013

Klein engeltje

Ik ben echt met heel veel dingen tegelijk bezig!
En dan is december ook nog eens de maand met de meeste activiteiten op muzikaal gebied.
Dus veel extra repeteren en oefenen.
Maar het is wel sfeervol en brengt je vast in de stemming!
Al moet ik toegeven dat ik maandagavond na 3 uur repetitie echt geen glooooriaaa meer uit mijn strotje kon krijgen.
Toch heb ik mijn huis nog niet in kerstsferen gebracht.
De boom ligt nog op zolder en ik ben nog moed aan het verzamelen om er aan te beginnen.
Ik denk dat dat morgen gaat gebeuren.
Want inmiddels is er ook een flinke portie stress en spanning van mijn schouders gevallen.
Mijn oudste zoon is eindelijk geslaagd voor zijn MBO!!!!  :)

Dit kleine engeltje heb ik onlangs gehaakt.
Een eenvoudig patroontje dat je op Ravelry kan vinden.

                                                 groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, wat goed van je oudste! Hè, dat is zeker een hele last van je schouders.
    Veel succes met al de drukte en het kerstsfeer brengen in huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo super dat hij geslaagd is!!! Wowowow knap gedaan van die kanjer!

    Het engeltje is een schatje....heerlijk dat die last van je schouders is....kan je het engeltje gezelschap gaan geven met de rest van de kerstspulletjes....ennuh beetje voorzichtig met je strotje he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..ik begrijp je gevoel.. jongste deed er ook 3x over.. neit zijn fout.. geen stageplaatsen!!!
    ik laat de boom dit jaar ook in de schuur.. geen puf om een week bezig te zijn.. ik heb gewoon alle winterse en kerst gehaakte dingetjes overal neergezet en steek een waxinelichtje aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat , weer een periode afgesloten. Het is een mooi engeltje geworden die straks vast mooi staat bij je andere kerstspullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof engeltje hoor! Hier ook nog wat lopende kerstprojecten, maar de kerstversiering staat al! Succes ermee en let op je stem!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je gediplomeerde zoon. Wat een opluchting dat dit klaar is.
    De kerstboom staat hier al voor het 3e jaar niet meer, ik heb gewoon her en der leuke frutsels staan. Scheelt een hoop ruimte en ergernis.
    Succes met de muziek.

    BeantwoordenVerwijderen