zaterdag 21 december 2013

Kerstpakket van een lieve vriendin

Kom je s avonds pas na 22 uur thuis van je werk ( vanaf 9 uur smorgens )  lange zware dag om 2 weken vrij te kunnen zijn.....bekaf....helemaal op...het liefst rechtstreeks naar je bed willen.....

Staat er een pakketje naast een glaasje port klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow! Ik gelijk helemaal wakker want ik zie al snel dat dit maar van 1 iemand kan komen....
JOEPIEEEE

Lieve Pauline,
Ben blij met onze alweer jarenlange vriendschap!
Je bent voor zoveel mensen een lichtje in de duisternis.
Altijd maar weer maak je iemand onverwacht blij of sta
je voor iemand klaar.
Je bent een superwijfffffffffffffffffffff :D

De prachtige eland hangt al in de boom hoor! We hebben er geen 1 gezien in Noorwegen maar heb nu een eigen in mijn boom.

Nu ga ik iedereen heeeeel jaloers maken want ik heb nu ook een hele echte P mutsssssssss!! Prachtige kleuren!
En nog zoveel leuke dingen....kijk zelf maar:

Na de foto gingen het engeltje en vogeltje ook de boom in natuurlijk.

Ik wens iedereen een fijn weekend!

groetjes Esther

7 opmerkingen:

  1. wat een machtig leuk pakket en de eland wat een pronkstuk in je boom ♥
    zo lief van pauline

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve vriendin. Heel leuk pakket.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een liefs allemaal!
    Ja, volgens mij heb je helemaal gelijk en is Pauline echt een kanjer!
    Fijn, zo'n vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om iemand zo te verrassen! :)
    En je hebt het gewoon verdiend meid, ik ben ook erg blij met JOU!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een superthuiskomst gekregen!
    Geweldig!
    Dat glaasje Port zal dubbel en dik gesmaakt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk pakket! Kan me heel goed voorstellen dat dit een super leuke verrassing is na een vermoeiende dag.. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oww wat een leuke oppepper na een lange dag!!

    BeantwoordenVerwijderen