zondag 8 december 2013

Krans

Dit keer geen gehaakte of gebreide krans...
Om in de sfeer van de kerst te komen heb ik gisteravond een krans van pedaalemmerzakken in elkaar gefreubelt.
Ik weet....ik loop giga achter met deze hype....maar wilde het toch nog eens proberen hihihih

Men neme een strokrans, pedaalemmerzakken en een schaar.
That's it.

Ik heb een streng lichtjes gekocht die er eigenlijk in zouden moeten, dus al op de strokrans vastzetten, maar hier zitten pareltjes aan en ik durfde dat niet aan om hem lager te zetten want ik zag mezelf hem stukknippen bij het bijknippen van de zakjes...dussss hij ligt er bovenop....op de foto zie je de parels haast niet, maar gelukkig in het echt wel ;)

Fijne zondag allemaal!



groet Esther

9 opmerkingen:

  1. Leuk mijn moeder maakt die ook.
    ook van gekleurde zakjes of van gebakpapiertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk resultaat! Ik heb er wel eens eerder van gehoord ja, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al is volgens jou de hype al voorbij...deze heks weet van niks, dus wat geeft het! Het is een leuk en origineel idee! Smelten die zakjes niet door de lampjes?? Gaat het zo stinken...hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeeeeeeeeej de lampjes worden niet warm he ;)

      Verwijderen
  4. Ik kan me herinneren van zeker 20 jaar geleden, dat ik eentje heb gemaakt door met een kartelschaar van stof allemaal vierkantjes of rechthoekjes ( geen idee ) te knippen en deze dan met een knopspeld in een styropor-krans drukken.....was ook leuk ( jaja zelfs met de gordijnenstof die ik toen had...heel goed bij elkaar passend hahahahaahah)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, letterlijk en figuurlijk :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig toch, ook al loop je achter met de hype, niks van aantrekken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Ik kende dit niet, dus loop ik ook achter ;)

    BeantwoordenVerwijderen