dinsdag 17 december 2013

Little cotton rabbit

Dit lieve konijntje heb ik pas gebreid.
Het breien was niet moeilijk, wel het afwerken, borduren..naaien...
Zoals zovelen vind ik dat een stuk minder leuk.
Ik ben ook nog niet helemaal tevreden over dit konijntje, maar het is toch wel lief geworden.
Ik ga er vast nog wel meer maken.
Even wennen aan dit patroon, is toch weer anders dan die van Luke en Pip.
Het is ook een patroon dat je moet kopen, maar het wel waard!
En op Ravelry kan je een gratis patroon vinden voor een kerstjurkje.
Helaas heb ik daar nu geen tijd meer voor.

Ik ben nog steeds druk met de adventssjaal, dag 10 was zoals voorspeld een ramp.
Paar keer uitgetrokken, steken weer oppakken en uiteindelijk toch maar laten zitten...grrr, niets voor mij maar het moet wel leuk blijven!
Dus ben ik nu bezig met dag 11 en gelukkig gaat het nu weer lekker.

                                               groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het geworden! Ik krijg steeds meer zin om te leren breien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Breien is zeker net zo leuk als haken! En dit konijntje is gewoon op "straight needles" gebreid, oftewel met 2 naalden, niks geen geklier in het rond.

      Verwijderen
  2. Ja, dat konijntje kennen we. Je zegt dat je niet zo tevreden bent. Ik vind het resultaat echt goed. Ben nu ook een konijntje aan het ineen zetten. Inderdaad het breien is leuker...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar ben je niet zo tevreden over met dit konijntje??
    ik vind het gewoonweg een schatje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is het geworden, goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schat van een konijn geworden, echt knap! En mijn adventssjaal vordert trager dan de jouwe en ik denk dat ik dag 10 ga overslaan om problemen te vermijden :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen