vrijdag 13 december 2013

Nog een Fennaatje!

Gelukkig had ik wat bollen Fenna extra ingeslagen, voel me er nu heel rijk mee nadat het zo'n hype is geworden en ze niet meer te krijgen zijn.
Het is ook gewoon heerlijk verloopgaren in mooie kleuren.
Ik ben er dus zuinig mee!
In grote projecten heb ik op het moment toch geen zin, dus ben ik aan de slag gegaan met 1 bolletje Fenna.
Ik haakte een eenvoudige col en versierde die met een randje van een restje andere acryl.
Het patroon kan je vinden op Drops ( ook in het Nederlands).
De shawl is eigenlijk voor kinderen maar past mij ook best, het kan net 2 keer rond je nek, maar ook loshangend staat hij leuk.
Je kan natuurlijk ook meer steken opzetten als je hem langer wil.

                                                groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Mooi! Leuk hé, om van 1 bol iets moois te maken!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een heel mooie kleur! Ik ben superblij met de bollen die ik van jou kreeg...want ik was natuurlijk vooral veels te laat haahahah....mooie sjaal....zal snel bij de mijne van fenna de draadjes wegwerken zodat je kan zien wat ik er van gemaakt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ze blijven leuk om te zien, die haaksels met Fenna garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden Pauline. Jammer he dat fenna niet meet te koop is.
    Goede slag voor w.ibra als ze er weer mee in de winkel zouden komen.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap projectje gemaakt Paulien, jammer, ik had die wol ook nog willen inslaan.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk hoor!! ik heb ook nog bollen liggen.. een heerlijk bezit!!!
    ik ga er vast binnenkort ook weer wat mee doen!!
    alhoewel ik de regenboogversies heb.. ik vind dit beschaafd gekleurde verloop ook erruuggggg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen