donderdag 26 december 2013

Oliver reindeer

Oliver wil jullie allemaal fijne kerst en een goed 2014 wensen!
Het heeft even geduurd totdat alle armen,benen en gewei-delen aan zijn lijf zaten maar deze kerst viert hij gezellig mee!
Oliver was weer een patroon van Phoeny, te koop via Ravelry.
Gebreid op 2 naalden met resten acryl.

Enne....wanneer ben je ernstig breiverslaafd???
Nou uhh...als je 's nachts half wakker wordt en je slaapsokken ( ja, echte heksen dragen die in bed..) uit wil trekken maar dan denkt: o, nee pas op...ze staan nog op de naalden, ik moet ze nog afhechten!

                                      Fijne 2e kerstdag!!!!    groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, deze Oliver!

    Hm, is dat een kenmerk van verslaafd zijn?

    Ja, onmiskenbaar! :-D
    Maar blijf jij maar lekker verslaafd hoor, niemand heeft er last van (denk ik), alleen maar profijt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahahah ik haak zelfs in mijn slaap... tenminste ik droom dat ik haak en haak en haak.. en nog steeds maar niet al die leuke dingen af krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd en inderdaad ik herken je verslaafdheid, alleen dan met haken en borduren. Soms heb ik s'nachts de beste ideeën om te maken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oliver is geweldig, leuke kleurtjes en een lieve snuit! En je breiverslaagdheid is nog licht van vorm denk ik, niets om je zorgen over te maken, een gezonde verslaafdheid trouwens!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leukkkkkkkkkkk.....geweldig gemaakt!
    Hahahahahah moest wel lachen om die sokken hoor

    BeantwoordenVerwijderen