vrijdag 6 december 2013

Pip

Weten jullie nog dat ik Luke heb gebreid?
Die leuke knul met die pet?
Nou, hij heeft inmiddels een puppy.
Een schattig hondje dat Pip heet.
De onderdelen lagen al een tijdje klaar...dat breien is nooit een probleem.
Maar dat afwerken...pfff, ik kan daar zo tegen op zien he.
Terwijl, als je er voor gaat zitten, het zo af is.
En tenslotte doe je het allemaal voor het resultaat!
Het (Engelse)patroon van Pip kwam mee met Luke, ik heb het gekocht via Ravelry van Phoenix Knits.
Dit weekend ga ik er ook maar weer voor zitten, er liggen nog allerlei armpjes en beentjes...heb ik volgende week vast weer wat te laten zien!
                                                 groetjes van brei en haakheks Pauline

8 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend leuk span zo tesaam ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief jongetje met een lief hondje!!!
    En jaaaaa laat eens wat zien...doe je al zo weinig...whahaha....hihihi grapjuh hoor lief dinnetje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi stel!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje!
    Ik hoop wel dat hij niet in huis doet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow, wat een mooi stel! Luke heeft een heel lief hondje (zo vind ik ze zelfs wel lief ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo wat fijn voor Luke, zo een lief hondje. Die heeft weer geluk, die Luke ;-)
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk gezelschap!!!!
    en ik hoop dat de juiste ledematen aan de juiste persoon worden genaaid!!!
    haha dat lijkt me nou echt een puzzel als je het niet gelijk doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Luke zal maar wat blij zijn met zijn maatje! Zo zie je maar, als je even de tijd neemt en het afmaakt is het echt de moeite waard! Op naar de volgende!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen