woensdag 29 januari 2014

Beertje

Afgelopen vrijdag heb ik dit beertje gehaakt.
Ik was met mijn zoon namelijk een hele dag onder de pannen in het ziekenhuis.
Hij had daar een dagopname bij de kaakchirurg.
Dat is gelukkig allemaal  prima en zonder (na)pijn verlopen, het was vooral een hele lange dag met veel wachten.
Daarom had ik mij goed voorbereid en een handwerkje meegenomen, iets wat niet te moeilijk of te groot was.
Dit leuke beertje komt uit een reeks die rond kerst op Ravelry stond, een gratis patroon.Je vindt het HIER.
Er zijn  nog meer leuke diertjes om te maken!
Ga ik vast nog wel eens doen.
Want wees gerust, wij heksen hebben het dan momenteel druk met van alles, maar de haak en breinaalden liggen niet stil hoor!

                                                           groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Oooo wat een lieverd. Die doet mij een beetje denken aan beertje Coralcol...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. Toch wel een mooi tijd verdrijf. Gelukkig is het goed gegaan met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het nuttige met het onaangename combineren.
    Een lief beertje en gelukkig zoon een niet al te nare pijnlijke behandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi lief beertje!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat maakt het wachten toch wat aangenamer.
    En je hebt een mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daniëlle haalde me de woorden uit de mond. Ook ik dacht meteen aan beertje Colargol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahahahah..zit nu gelijk met het liedje van dat beertje in mijn hoofd....beterschap voor je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig beertje is het geworden en zo duurt het wachten niet te lang en gebruik je je tijd nuttig en aangenaam! Doe ik ook altijd :-) Beterschap voor je zoon! Benieuwd naar de andere projecten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen