maandag 20 januari 2014

Deken

Zo, daar ben ik weer!
Heb even een deken gehaakt....:)
Nee hoor, zooooo snel ben ik nu ook weer niet.
Ik ben er aan begonnen zo ongeveer na de adventssjaal en heb vanochtend de laatste toeren gehaakt.
Ging lekker snel!
En ik ben best trots want normaal ben ik helemaal niet van de grote projecten, maar deze heb ik binnen een maand af!!
Echt leuk om te doen en heerlijk warm.
Daar ga ik van genieten!
Ik ben gewoon in mijn wolbakken gedoken en heb acryl gebruikt, lekker op naald 5 gehaakt.

                                                    groetjes Pauline

14 opmerkingen:

  1. Dat is super snel zeg! En hij os prachtig geworden!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken ziet er prachtig uit, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dar mag je best fier op zijn. Heel mooie deken !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moooi geworden! Alleen heb je je niet aan de regels gehouden he.....1 toer per week....en nu ben al die dames voooooooooooor....hahahahahhaa.
    Voor wie deze ook wil haken, er loopt een CAL. Het patroon is door 2 dames in het nederlands vertaald, elke week kan je het nieuwe patroon downloaden:
    http://terraysleven.blogspot.nl/
    Er is zelfs een facebook-groep van....maar daar mag onze heks P niet aan mee doen hoor.....die is al klaaaar.... LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je weet het he, ik wilde bewust niet met de cal meedoen, dus die regels gelden dan niet! Het staat iedereen vrij de deken te haken en ik haak liever in mijn eigen heksentempo! ( mmm, krijg er toch een beetje een Ikea-gevoel bij nu...) Het patroon is ook gewoon op Ravelry te vinden, uiteraard dan wel in het Engels.

      Verwijderen
    2. Helemaal mee eens, een bestaand patroon, nog gratis ook, mag je natuurlijk gewoon in je eigen tempo haken ! Mooi geworden :-)

      Verwijderen
  6. Een deken binnen de maand af!
    Niet snel noem je dat, haha!
    Ik denk dat onze snelheidsnormen beetje anders liggen ;-)
    Het is in ieder geval prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat heb je snel gemaakt. Hij is wel mooi geworden. Lekker zacht zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie warme deken. Tot nu toe volg ik het patroon via de CAL, omdat dit een 'erbij projectje' is voor mij. Maar ik kan niet beloven dat ik het tempo van de CAL blijf volgen en over een tijdje toch de turbo aanzet..hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi paulien!!!! hahahah ik doe gewoon 2 toeren per week!
    maar ik zie overal vooruitlopers die hem trots showen!!
    ik vind 2 toeren per week ook wel errrrugg langzaam in de praktijk.. maar ja.. je kan wel lekker wat tussendoor haken steeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben bij toer honderd en haak na de laatste toer nog even door tot de gewenste lengte denk ik want het is een heerlijk haakwerkje om te doen en lekker warm op schoot,het is dus als ik s'avonds niet hoef OF de kat OF de deken op schoot met haaknaald,voorlopig moet poeslief even plaats maken voor de deken ben ik bang ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s;vergeet ik te vermelden dat ik hem prachtig vind jou deken! :-)

      Verwijderen
  11. Mooie kleuren meis!
    Lekker op jouw tempo doen!

    BeantwoordenVerwijderen