zaterdag 11 januari 2014

Popje

Het kale popje heeft inmiddels haren gekregen hoor!
Ze is nu helemaal klaar :)
Wat een leuk patroon is dit!
Je vindt het gratis op DIT blog.( in het Turks en in het Engels)
De manier om krullend haar te maken vond ik echt een gouden tip!
Je breit een lap, strijkt dat onder een vochtige doek, haalt het uit en dan kan je het gaan verwerken!
Het patroon is alleen van de pop ( ca 30 cm groot).
Het jurkje heb ik al vaker gehaakt en is een patroontje dat je op Ravelry kan vinden.





                                        groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk... ben zelf ook een popje aan het haken zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat een schatje is dit ook weer!!!
    heb me nog steeds nooit gewaagd aan poppen.. behalve kleine amigurimi's
    maar ik vind ze er steeds aantrekkelijker uit zien om na te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pop! geweldig met haar zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou moe, ze lijkt helemaal niet op een darter!
    Oh, wat een dotje heb je er weer van weten te maken, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schone zeg en dat krulhaar , de max gewoon !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke pop is het geworden! En een goede tip voor het krulhaar, dit ga ik zeker ook eens uittesten op een pop!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke pop!
    Idd een goede tip om krulhaar te maken.

    BeantwoordenVerwijderen