woensdag 19 februari 2014

Bijna jarig en alvast cadeautjes!

Morgen word ik, haakheks P, 46!
Dat gaat natuurlijk gevierd worden, vanavond ga ik 3 taarten maken.
En nu maar hopen dat er visite komt anders moet ik ze allemaal zelf opeten :)
Het is hier lekker voorjaarsvakantie en ook het weer doet er aan mee.Regelmatig schijnt de zon!
De narcissen en krokussen hebben volgens mij speciaal voor de gelegenheid al hun kopjes boven de grond gestoken.

Gisteren heb ik een superleuke dag gehad!!
Ik ben namelijk helemaal naar Miek toe gereisd met bus,metro en trein. ( Miek heeft geen blog meer maar start binnenkort een nieuwe)
Na een aantal jaren bloggen en mailen was het namelijk wel eens tijd elkaar in het echt te ontmoeten!
Ze heeft me flink in de watten gelegd!
Kijk maar eens wat ik allemaal kreeg:
Echt hele mooie boeken en bladen!
Mm, we zullen toch moeten gaan veranderen van naam...haakheksen is echt niet meer voldoende, wij breien tegenwoordig ook heel wat af!
Al komt dat bij mij ook wel doordat ik nu op een breiclub zit :)
Haha, we noemen de club "een steekje los", en de club bestaat uit 2 leden, maar je weet maar nooit he?
Het stimuleert echt om elke week een avondje samen te breien.

Enfin plannen, patronen en materialen genoeg!
Want ook wol heb ik gekregen:
En op de rondbreinaald kreeg ik "les" in sokken breien...Miek geeft het niet op!
Voor mij blijft het nog hogere wiskunde maar wie weet, na haar uitleg en de instructies op papier....ik zal mijn best nog maar eens gaan doen!


                                                    groetjes Pauline




12 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd Pauline! Wat ben je nog lekker jong! (haha, natuurlijk roep ik dat, ik wordt dit jaar ook 46 al is dat pas aan het EINDE van het jaar)
    Wat ben je enorm verwend gisteren! Leuk, dat jullie elkaar eens in het echt ontmoet hebben. Ik hoop jou ook nog eens in het echt te ontmoeten, volgens mij wordt dat dan ook wel gezellig ;-) Fijne verjaardag morgen, ik hoop dat er hele hordes visite voor je deur staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk gaan wij elkaar dit jaar OOK ontmoeten! Echt waar beloofd, hand er op!! Lijkt me ook heeeel erg leuk namelijk :)
      Dat gaan we gewoon een keertje afspreken he?

      Verwijderen
  2. Meis wat een Prachtige spullen heb je gekregen..wat kun je daar lekker van genieten he!! Fijne verjaardag morgen!! liefs Petra ).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was en is zeker genieten! Net als van een verrassingskaartje :) Vind ik echt erg leuk hoor! Dank je en lieve groetjes terug!

      Verwijderen
  3. Das lekker verwend worden. Leuk dat je zo een toffe spullen hebt gekregen. En voor morgen... een hele gelukkige verjaardag.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat en dikke kussen uit de westhoek van belgie , geniet van al je toffe kadokes , van je visite en lekkere stukken taart , grts rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag gewenst! Leuk, een breiclub van 2 personen. Dat hebben wij van De Breimeisjes ook :-) En wij haken dan weer veel!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd zeg, geniet ervan! Leuk, een breiclubje, maar misschien nog wat ledenwerving doen?? Je bent verwend met al die mooie bladen en zoveel wol, sokken breide ik nog nooit op rondbreinaalden, een mysterie voor mij, kan je me misschien later leren???
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd. Wat een heerlijke verwennerij. Geniet er maar lekker van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, een steekje los..
    Ik hoop dat je taarten gesmaakt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!! Hopen dat je een fijne dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke verwennerij!!! Geniet er lekker van :D.
    Nu ben ik natuurlijk wel heel benieuwd hoe het staat met die sok he ;)

    BeantwoordenVerwijderen