zondag 23 februari 2014

En alweer een sok....




Voor een eerste keer breien met 2 kleuren op 5 naalden...hmmm...ben redelijk tevreden...kan beter, maar vooruit....veel oefenen denk ik dan maar...
Nu weet iedereen wel dat ik vooral van de afwisseling ben....enige uitzondering is tot nu toe Jacobus geweest.....na 3 sokken breien....ahum....moet ik mezelf streng toespreken....dus vandaag toch nog tot de hiel gebreid. Want wat heb je aan 1 sok nietwaar?
Nu weet mijn dochter al dat het maar de vraag is of je een tweede handschoen of sok krijgt hahahahaah.
Dus die stimuleert genoeg om toch regelmatig even te breien....

Ondertussen heb ik ook 2 bloempotjes gehaakt...maar daar kom ik later op terug.

Nog een fijne zondag!

groetjes Esther

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi! En nu vort, gauw met nummer 2 verder!!! Ga ik dat ook doen...en wat ik heb gebrouwen laat ik ook snel hier zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Esther, dit is echt wel een kunstwerkje hoor, fair isle breien is niet zo simpel, maar je sok ziet er prachtig uit, brei toch maar effe de tweede, dan heb je een heel mooi paar om mee te pronken! Ik droom al lang om zulke sokken te breien :-) maar durfde er nog niet aan te beginnen.... jij dus wel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wát voor sok heb je gemaakt: echt een prachtig exemplaar! Maar ja, voor mensen met 1 voet zijn er waarschijnlijk al genoeg sokken op de wereld ;-) Goed dat je hem hier hebt geshowd, dat stimuleert vast ook heel veel om de andere sok te breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sok..petje af hoor..doe het je niet na Esther!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wie weet dat het dragen van 2 verschillende sokken ooit eens hip wordt !
    dan is 1 van elk leuk patroon genoeg!
    hij is in elk geval prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen