dinsdag 25 februari 2014

Kikker

Jaaaa ik kan ook nog haken, ondanks de brei-perikelen hahahaahhaa.
Foto is een beetje wazig maar kikker is goed te zien dacht ik.
Ogen vind ik altijd een ramp dus die bewaar ik dan voor het laatst.
Het is het sleutelhanger patroon wat ik met grof katoen heb gemaakt zodat hij heel wat  groter uitvalt.
HIER kan het patroon vinden.
Hopelijk vind de lieve kikker-freak hem ook leuk. ( kikkers verzamelen en dan geen gehaakte kikker kan natuurlijk niet he ). De kikker is ongeveer 20 cm geworden.

Fijne dinsdagavond,

groet Esther

9 opmerkingen:

  1. Zo op het oog lijkt hij niet zo groot, maar wel groter dan sleutelhangerformaat dus?! Superleuk! Mijn broer en schoonzus zijn ook kikkerfan. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ongeveer 20 cm, ik heb het er even bijgezet in de posting, hij lijkt inderdaad net een sleutelhanger. ;)

      Verwijderen
  2. De kikkerfan zal helemaal verkikkerd zijn op dit pracht exemplaar.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww een prins in wording!!! leuke kikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Een ware opkikker!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kikker, de freak zal zeker en vast tevreden zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen