donderdag 27 februari 2014

Sokken

Jawel!!! Het is me eindelijk gelukt!
Ik heb mijn allereerste paar sokken gebreid!
Dankzij de hulp en tips van Miek kreeg ik het eindelijk voor elkaar.
En het was nog leuk om te doen ook, dus ik ga vast nog een paar breien.
Natuurlijk heb ik nog wel een enkel foutje gemaakt maar die zie je gelukkig niet.
Zelf vind ik het verloopgaren niet zo geschikt voor sokken waar ook nog een motief in zit.
Maar ze passen goed en zitten lekker.
Zo, en dan ga ik nu weer verder met al mijn andere projecten...

                                                      groetjes Pauline

17 opmerkingen:

  1. Ah, eindelijk lekker warme voeten!
    Je eerste paar ziet er heel netjes uit.
    Ik denk dat het bij mij nooit zo goed zou komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, dat zijn nog eens échte sokken, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die gaan goed van pas komen. ze geven kouder weer. Ik vind ze voor de eerste keer te maken, zeer geslaagd.
    Grtjs
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sokken hoor in een mooi kleur garen! En met motief en al voor je eerste paar, je doet het supergoed! Ik brei al jaren sokken, in alle kleurtjes en altijd weer met een ander steekje, anders verveelt het vind ik. Succes met je volgende paar!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sokken geworden Pauline. Knap hoor. Ik begin er niet aan.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hai pauline, geweldig gedaan hoor!
    natuurlijk kan jij zo iets wel.
    ik probeer me opnieuw aan te melden bij jullie maar ik kan geen foto uploaden.
    geen idee
    groetjes miek
    ps. mijn nieuwe blog is in de lucht

    BeantwoordenVerwijderen
  7. snap niks van dit nieuwe gedoe, maar hier is mijn blog adres
    http://doordewolgeverfd.blogspot.nl/

    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, leuk voor de afwisseling: sokken breien.
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze mooi geworden. Knap hoor want dat valt nog niet mee om sokken te breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moooooi! Knap hoor! Eindelijk heeft de heks die geen sokken kan breien een paar sokken gebreid!! Joepieeee! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige sokken, nu op naar de volgende ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig!! en zeker voor een 1e keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed gedaan, ze zijn Prachtig!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor! Hoop altijd nog dat ik ooit een zelfgebreid paar sokken aan mag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super! Mijn eerste zelfgebreide sokken durf ik niet eens te tonen, ergens in het breien ben ik de mist in gegaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen