maandag 24 februari 2014

Vera de beer


Volgens mij heb ik Vera de beer nog nooit laten zien terwijl ze toch alweer een hele tijd af is....misschien al wel maanden.....en wie weet hebben jullie hem ook al gezien....sorry dan daarvoor hihhihi

Maar Vera blijft een schatje, ondanks dat ik bij Vera steeds aan een muis moet denken.

Vera woont samen met de bruine Jacobus bij mijn schoonmoeder. Ze is gemaakt vlgs het patroon van Zijmaakthet.  Blijft mijn favoriete ontwerpster, want niks geen gedoe met losse onderdelen en dat vind ik ideaaaaal!




10 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb ik de beer nog niet gezien, maar al zou je haar 100 keer laten zien ;-) Prachtig en zeer knuffelbaar! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, echt heel leuk, dat garen maakt het ook fantastisch!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vera is heel leuk in dat verloopgaren! Ook ik heb pas een deel patroontjes en wol besteld bij zij maakt het en wacht met spanning op mijn pakket!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de beer toch nog niet gezien. Staat helemaal bovenaan mijn verlanglijst om de beer te maken. MOOOOOOOI !!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem nog niet gezien en ik moet zeggen dat het een beer is die zeer zeker gezien mag worden zo mooi!


    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen