woensdag 12 maart 2014

Kabelvestje

Een heerlijk vestje!
Echt prima voor dit soort weer.
Niet te warm maar gewoon lekker om aan te hebben.
Ik heb het gebreid van 7 bollen babysoft van Zeeman op naalden 4.
Dat breide heerlijk soepel.
Het patroon komt weer uit Simply Breien van december/januari 2013/2014.
Prima en duidelijk beschreven en daardoor ook goed gelukt.
Wel veel kabels maar niet moeilijk.
De houten knoopjes heb ik bij Xenos gekocht.
Uiteraard staat het volgende breiproject al op de pennen.
Maar ook op haakgebied komt er nog wel wat aan, wees gerust!

                                             groetjes Pauline

11 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit, mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk vestje Pauline! Het staat je perfect :-)
    Het mocht eens tijd worden dat er ook nog wat gehaakt wordt :p Hahaha, nee hoor, als jij je vermaakt met breipennen vind ik dat best ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk vest!!!!!! Ik ben dol op kabels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar zie die haakheks eens staan stralen met haar prachtige vest aan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik geloof dat ik je maar in dienst moet nemen voor alle ideeen die ik in mijn hoofd heb, je vliegt door je werk heen.
    wat staat het je goed en het is heel mooi gemaakt.
    echt een jaloerse miek, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vest, het staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Paulien wat een prachtig vest alweer, wanneer doe je dit zo snel??? Het ziet er prima uit en past je weer als gegoten, ook een mooi kleurtje en de soft van de zeeman, daar brei ik ook graag mee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vest en de kleur staat je ook goed Pauline!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi vest inderdaad weer, maar ik heb de wol nog liggen van het vorige vest wat je liet zien, dat vond ik ook zo leuk, dus ik had gelijk een paar bollen gehaald:)
    En sokken breien is een soort van verslavend, alleen ben ik niet dol op sokken wassen, want het is dure wol en niet allemaal wasbestendig helaas.
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen