dinsdag 29 april 2014

Bob de boxer

Het houdt hier maar niet op met dat hondengedoe!
Deze is bedoeld als een cadeautje.
Mijn jongste zoon heeft een tijdje terug zijn knie ernstig bezeerd, volgende week horen we eindelijk wat er kapot is.
Maar van een lieve kennis hebben we een paar krukken en een rolstoel te leen gekregen.
Daar zijn we natuurlijk erg blij mee en heel erg mee geholpen.
Dus wil ik haar een bedankje geven.
Als onderdeel daarvan heb ik deze kleine boxer gehaakt.
Zij heeft er namelijk een stel.
Zal ze vast leuk vinden!
Het patroontje haalde ik van Ravelry
Je kan het daar gratis downloaden.
De haakzin is ook weer helemaal terug, dus binnenkort kan je wel weer meer hier verwachten :)

groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Altijd leuk, zo'n zelfgemaakt cadeautje!
    Ik hoop dat de schade aan je zoons knie mee gaat vallen.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb je de zin in haken terug gevonden, anders zou er nu zo geen toffe hond rond kwispelen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo'n gepersonaliseerd cadeau te kunnen geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kadootje voor een boxerliefhebber!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi en lief geworden!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen