woensdag 23 april 2014

Franse bulldog

 DIT PATROON IS NIET BIJ MIJ TE KOOP EN IK VERSTREK OOK GEEN KOPIE!


Jawel, ik heb weer een hond gehaakt!
Een bulletje dit keer.
En dan te bedenken dat ik veel meer een kattenvrouwtje ben....ik heb nooit iets met honden gehad.
Ach ja, maar die patronen he? Dat verrekte Ravelry met zijn geweldige ontwerpers....
Dan ben ik dus gewoon OM.
En helemaal verliefd op mijn nieuwe huisdier :)
Want deze blijft nou eens gewoon lekker bij mij!
Over een naam ben ik nog aan het prakkiseren...
Miesje haalt in ieder geval haar neusje op voor deze vreemde gast.
Al begon ze toch echt even te snauwen toen ze dit beest de eerste keer in mijn handen zag!
Maar hij blijkt ongevaarlijk, dus krijgt hij geen aandacht meer van haar.
Hondje heb ik natuurlijk ook eventjes uitgelaten, echt het is een makkelijk beestje!
Heeft nog geen 1 keer in mijn kuiten gebeten :)
En luistert ook zo goed!
Het is weer een patroon van Lenora Conlon, van haar haakte ik ook de windhond/podenco.
Deze patronen zijn via Ravelry te koop.
Erg goed geschreven ook, alleen het in elkaar naaien was wat lastig.

                                                  groetjes Pauline


16 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig! Net echt!
    Mijn complimenten hoor!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heel goed en knap patroon is dit!
      Dus dan lukt het ook perfect.

      Verwijderen
  2. O, wat een mooierd! Je hebt helemaal gelijk dat je hem zelf houdt :-)
    En ja dus, je hebt een kat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!
    Vergeet hem niet op tijd uit te laten hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een Supermooi lief beestje zeg..nieuw speelkameraadje voor Miesje?? groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is echt geweldig, heerlijk een hond die niet tegendraads is en niet in de rui gaat.
    hij hoeft geen eten en niet uit gelaten te worden, het is gewoon vakantie tijd zo.......!
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat is ie leuk en sprekend een franse bulldog! Deze is tenminste goed afgericht...ik ken ze alleen hangend in mijn sjaals, tassen, handen....
    Mooi gedaan hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk en zoals hij door dat hek staat te kijken....net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha wat een grappig gehaakt hondje! levensecht zeg!
    je hebt groot gelijk dat je deze zelf houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Pauline! Gelijk heb je dat deze voor jou is. Wat zou je zeggen van de naam Bully????
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uhm... Dat is een Mopshondje hoor, geen bulletje..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uhm... Dat is een Mopshondje hoor, geen bulletje..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Uhm... Dat is een Mopshondje hoor, geen bulletje..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wilt u nog steeds het patroon niet verkopen of delen? Ik zou heel graag deze bulldog willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen