zondag 20 april 2014

Groene sokken

Weer een paar sokken gebreid!
Als het ene paar af is zet ik gelijk een paar andere op zodat ik steeds een makkelijk werkje heb om lekker in de tuin mee te kunnen zitten.
Ik heb nog sokkenwol genoeg in voorraad en ideeën genoeg, dus ik kan me lekker uitleven.
Deze sokken hebben een "nepkabeltje" , het idee vond ik op Ravelry.
Verder heb ik het zelf uitgedacht.
Ik gebruik 1 basispatroon en verdeel dan het motief zoals ik dat mooi vind.
Over dit paar ben ik erg tevreden!
En ze zijn lekker warm..

                                    groetjes en fijne paasdagen!

                                      Pauline

7 opmerkingen:

  1. Die zijn mooi geworden! Heel knap gedaan! En dan te bedenken dat je nog niet zo heel lang met sokken bezig bent ;-)
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een leuk en overzichtelijk werkje, sokken breien, maar ik ben nog niet zo "verslaafd". Mooie exemplaren inderdaad!
    Fijne paasdagen!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi geworden. Ik zou bijna zin krijgen om ze ook weer eens te maken. En ook hier zijn er heel veel ufo's en een nog veel te lange lijst met wat ik ooit wil maken.
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gave sokken! knap gedaan! ideaal he...zo heb je altijd iets op de pennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer super gaaf gedaan, prachtig!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. met recht tevreden!! ze zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen