vrijdag 18 april 2014

Star wars

Ja he? Hoog tijd dat die luie haakheksen eens uit hun winterslaap komen!
Deze heks heeft dus haar bezem maar eens afgestoft en kan jullie nu eindelijk weer eens iets laten zien.
Het was dan ook wel een hele klus maar tussen allerlei gezondheidsproblemen en andere perikelen door heb ik gehaakt aan een kindertraktatie.
Het thema was dit keer star wars.
Yoda en Darth Vader.
Ik heb de figuurtjes zelf ontworpen naar voorbeelden die ik vond op internet.
Een beetje van mezelf en een beetje van een ander dus.
Ik heb 13 kleine yoda-sleutelhangers en 13 kleine darth vader-sleutelhangers gehaakt en als bonus voor de jarige en zijn broertje een grotere versie.
Het was veel werk maar het resultaat mag er volgens mij best zijn!

                                                groetjes Pauline


8 opmerkingen:

  1. Wow, wat een klus! Geweldig resultaat, nu snap ik dat het een tijdje stil was bij de haakheksen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat ontzettend leuk zeg!!
    Mijn zoontje is ook gek van Starwars.. deze zijn heeel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee, wat een werk, maar het resultaat is geweldig!
    Fijne Paasdagen, hopelijk verlopen ze rustig en in goede gezondheid ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suuupppeer gaaafffff Pauline!!!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, deze posting had ik duidelijk gemist!
    Super zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, deze post werd weggedrukt door mijn lieve heksenvriendin! ;)
      Geeft niet hoor.

      Verwijderen