zondag 27 april 2014

Verrassing!!

Een paar keer per jaar hebben de heksen er lol in om met hun toverstokjes te zwaaien en elkaar een doos vol cadeautjes te sturen per bezemsteel.
Afgelopen vrijdag kruisten de bezems vol pakjes elkaar en ontvingen we allebei een doos vol verrassingen :)
( okeeee, ik geef het toe...de post heeft een handje geholpen)
Esther wist dat ik heel graag een Jacobus Aap wilde.
Maar helaas ben ik zelf niet zo handig in het rondbreien, nee ik priegel liever op 2 naalden.
Daarom verraste ze mij met een speciale Koningsdag-uitvoering van Jacobus!
Is hij niet fleurig ?
Maar er zaten uiteraard nog veel meer mooie en leuke dingetjes in de doos.
Een viltpakketje, sprookjesvilt, een borduurpakketje, receptenboek, breiboekje en een super geweldig nostalgisch haakboek! ( en nog veeeeel meer)
Aaarghhhh....nog meer inspiratie!! En ik heb al zo weinig tijd...





                                                      groetjes Pauline


6 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch pakket! Leuke traditie van De Haakheksen!
    Groetjes,
    Akkelien van De Breimeisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben die stokjes van jullie goed hun best gedaan!
    Prachtig wat er allemaal uit die doos komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat een zalig verwen pakket is er tevoorschijn getoverd. Leuke Jacobus.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je verwenpakket Pauline, geniet ervan, maak rustig plannen met wat je allemaal kreeg en we zien wel voorbij komen wat je ermee gemaakt hebt. Die oranje uitvoering van Jacobus is geweldig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk om elkaar zo te verwennen. die kroon op z`n kop is zo verschrikkelijk leuk
    veel plezier van je kadoos ;-)
    Groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige verrassingsdoos...vind Jacobus ook gaaaffff!!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen