woensdag 28 mei 2014

Angry birds

Mijn buurjongetje wordt morgen 6 jaar.
En natuurlijk ga ik dat als buurvrouw gezellig meevieren.
We gaan samen een speciale taart bakken naar aanleiding van het prentenboek: " een taart voor kleine beer".
En ik heb voor hem het een en ander gemaakt.
Zo wilde hij graag Angry birds want die was hij nog niet vergeten!
Dus heb ik de rode vogel en het groene varken nog maar eens gehaakt.
De patronen hiervan vind je in het Engels op Ravelry.
Daar is een hele serie te vinden.
Het groene varkentje blijf ik toch de leukste vinden!

                                            groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Mijn buurjongetje kreeg afgelopen weekend die rode angrybird, van z'n oma! En dat was mijn zoons lievelingsboek ook "Een taart voor kleine Beer". Trouwens, die taart is nog steeds z'n lievelingstaart :-)
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat jochie wil echt noooooooooit meer verhuizen met zo' super lieve buurvrouw :-)
    Die 2 heb je weer goed gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, tussen het snelborduren door, nog eens effe twee angry birds gehaakt!
    Euh, heb jij soms 4 armen?
    Of kan jij met je tenen haken en ondertussen met je handen borduren ;-)
    (dat zou het nog eens zijn hé)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee, nee Tania, Pauline weet waar de kaboutertjes wonen en heeft ze in loondienst!
    geen wonder dat ze die weddenschap aan ging hahahaha
    ja Pauline, ze zijn weer net zo leuk /mooi als de anderen.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar haal je de tijd???? Tussenin nog snel 2 angry birds maken voor de buurjongen, die zal wel vriendjes blijven met je als hij zulke cadeaus krijgt :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn geweldig gemaakt!! Ohhh wat zal die jongen blij zijn met als zijn prachtige kadoos!!!

    BeantwoordenVerwijderen