vrijdag 16 mei 2014

Chihuahua

Ik durf het al bijna niet meer te laten zien....maar jawel, ik heb weeeeeeeer een hond gehaakt!
En echt waar hoor, ik ben een kattenmens!
Dit keer heb ik een chihuahua gehaakt, het patroon daarvoor staat in een Yahoogroep waar je eerst voor moet worden toegelaten.
Maar geloof me...doe geen moeite want het patroon is niks bijzonders.Het is eerder een recept.
Erg slecht geschreven en eigenlijk komt het er op neer dat je alles zelf maar uit moet zoeken.
Maar ach, dat kan ik dan weer wel dus met dat gekke patroon als handleiding is het me toch wel gelukt er iets van te maken.
Al vind ik het soms meer weg hebben van een hertje..Bambi of zo.
Het lijf was ook veel te lang en ik heb het al korter gemaakt.
Volgende keer laat ik jullie nog zo,n hondje zien...een variant hierop, op verzoek gehaakt.
Dus voorlopig zijn we hier nog niet van die keffers af!


                                       groetjes van de hondenheks Pauline  :)


8 opmerkingen:

  1. Wauw,wat lijkt dat koppie goed! Het lijfje is meer, zo op de foto,van een puppy Chihuahua. Ik vind hem helemaal schattig! En ik hou nog wel heeelemaal niet van die kleine mormels! Je mopshondje vond ik ook al zo leuk!gr.Frouwien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig hoeven al deze honden niet uitgelaten te worden, want dan had je er inmiddels een dagtaak aan :-) Deze is weer goed gelukt! Ik ben ook niet zo voor de honden hoor en katten al helemaal niet, doe mij maar cavia's en konijntjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahhaah hij lijkt van de voorkant precies hoor!
    Erg leuk!
    Haakze hondenheks :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wanneer ga je aan de poezebeesten beginnen?
    Ik denk dat je nu wel zowat elke hond hebt gehad ;-)
    Deze vind ik wel superleuk.
    Ik zou wel een echte willen, maar ik denk dat die zich niet zo erg thuis zou voelen tussen al onze poezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja helemaal in de ban van hondjes hé, maar ze zijn dan ook omtert mooist.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kan wel een kennel beginnen, volgens mij wilde je dat altijd al wel maar durfde je dat nooit toe te geven hahahhaa. Ja, en deze zijn natuurlijjk goed te verzorgen he!
    ik vind hem van de voorkant goed gelukt maar de foto van de zijkant .......pssst ....ik vind het net een kat!!!!!! jawel echt wel.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zou het niet zeggen dat je een kattenmens bent terwijl je de hele tijd allerlei soorten honden haakt haha! Maar ja, als je een verzoek krijgt, dan begin je er toch gewoon aan, doe ik ook.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waf waf ziet er weer lief uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen