woensdag 21 mei 2014

Mokka, de pincher

Zo, voorlopig is dit even de laatste hond hoor!
Hoewel...iemand wil nog een poedeltje van me...
Maar voor de rest ben ik even klaar met die beesten!
Tijd ook om weer eens wat af te gaan werken, er ligt een hele hoop lijdzaam in onderdelen te wachten.
Jeetje, en dan hadden we ook nog die 7 dwergen....
Terwijl ik zo tussen de bedrijven door ooook nog eens als een idioot aan het borduren ben.
Ik zal het maar toegeven...ik ben een soort octopus met meerdere armen en handen :)

Maar nu Mokka.
Mokka heb ik gehaakt voor de moeder van mijn buurvrouw.
Mams komt dit weekend voor een maand over uit Israel!
En in de tijd dat ze hier is zal ze ook jarig zijn.
En dus heb ik dit hondje gehaakt.
Volgens de aanwijzingen van mijn buurvrouw.
Want Mokka moet wel een beetje lijken op het pinchertje dat zo heette en wat haar moeder vroeger had.
Zoiets is altijd leuk om te doen!
Ik ben benieuwd of het een beetje lijkt.
In ieder geval is het lijf al een stuk beter gelukt dan bij de chihuahua.

      groetjes Pauline




4 opmerkingen:

  1. Nou Pauline, jij wordt nog eens een echte hondenfan, haha!
    Hoewel ik toch echt geen hondenfan ben (in tegenstelling tot jou, zo blijkt maar weer :p ), vind ik deze toch heel mooi geworden, hoor! Die moet haast wel in de smaak vallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Straks kan je nog een hondenfluisteraar worden. Je wordt er alleen maar beter en beter in. Weer een geslaagd exemplaar !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt echt wel een serieus hondenvirus te pakken Pauline! Toch op tijd eens wat anders doen of je geraakt er niet meer vanaf :-) :-) Alhoewel je geen hondenfan bent (geloof ik ondertussen niet meer hoor) haak jij toch wel heel natuurgetrouw de modellen na moet ik zeggen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je hier ook een patron van? Evt met betaling

    BeantwoordenVerwijderen