vrijdag 9 mei 2014

Otto

Of eigenlijk stiekem Franklin!
Franklin de schildpad.
Maar dit patroon heet Otto...dus noemen we het maar even zo.
Mijn buurjongetje word eind van deze maand 6 jaar.
En hij is dol op de boekjes van Franklin.
Dus toen ik dit mooie patroon zag, ook verschenen in Zoomigurumi2, heb ik het aangeschaft.
Het is te koop via Ravelry  of via dit BLOG.
Wat bollen acryl erbij gezocht en haken maar!
De klus was gewoon in een weekje geklaard...
Niet moeilijk dus.
De afwerking is zoals gewoonlijk altijd veel meer werk.


 Nu eigenlijk nog een rood sjaaltje vinden en een petje maken!


          groetjes Pauline

10 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een mooie Franklin! De schoenen zijn ook echt prachtig! Je buurjongetje boft maar met zo'n buurvrouw!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk geworden, je Franklin/Otto!
    Hij zal zeker in de smaak vallen bij je buurjongetje.

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is Otto zeg! Vorige week schafte ik het boekje aan van Zoomigurimi 2 en Otto stal meteen mijn hart en ga ik zeker ook eens maken en er zijn er nog een aantal schattige die op mijn lijstje zullen komen vrees ik. Je buurjongetje zal in de wolken zijn met deze knapperd!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En groot dat ie is joh, deze knuffel! Echt een flinke schildpad.

      Verwijderen
  4. Oooooh, wat leuk!
    Je hebt toch wel geluk met zo'n buurjongetje!
    En het buurjongetje met jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow, wat een leuk vriendje voor je kleine buurvriendje! Die gympen zijn echt hip :-) Hij is super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat weer een blij jongetje zijn... Heel mooi hoor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi geworden....wat zal je grote buurvriendje blij zijn!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very cute, the little turtle.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht!!! HIj is geweldig geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen