zaterdag 10 mei 2014

Poedeltje

Nee he....toch niet weer een hond?
Ja, volgens mij is het hier het jaar van de hond!
In ieder geval heb ik weer een blaffertje gehaakt.
Een poedeltje dat ik cadeau ga geven aan een cliënt.
Het patroon is gratis en komt van Ravelry.
Het heet pomp-a-puppy.
Van deze poedel bestaat namelijk ook nog een volwassen versie.
De "krullen"zijn gehaakt van pompomgaren dat ik voor dit doel ooit eens bij Action had aangeschaft.
Geeft een erg leuk effect!
En het haakt lekker snel.
Ik had minder steken hiervoor nodig dan in het patroon stond.
Dit cadeautje zal vast wel in de smaak gaan vallen :)

En met dit hondje ben ik inmiddels over de 200 projecten gekomen op Ravelry!!!
Wauw, dat is best een mijlpaal he....

                                                groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattige poedel, leuk effect met het bolletjesgaren! Nou, dat is zeker een mijlpaal!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!
    Wow, 200 projecten! Dat kan tellen, proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat zijn een heleboel projecten!
    Ik ben niet zo van de honden, maar dit is wel een leuk exemplaar en wat een handig en goed gebruik van dat bolletjesgaren!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig geworden en gefeliciteerd met je mijlpaal!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaahahha geweldigggggg....zoooo not done een poedel :P *grijnssss*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O super! Je kunt zien dat ze net in de hondentrimsalon is geweest :-D
    Je gaat echt weer als een speer hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje alweer! Knap gezien om dat pompongaren ervoor te gebruiken. Ga je misschien een kennel opendoen binnenkort? :-) En 200 is zeker een mijlpaal op Ravelry!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen