zaterdag 3 mei 2014

Sneeuwwitje

Wat een geweldig patroon is dit!
En nog gratis ook :)
Je vindt het op DIT blog, waar ik via Ravelry op kwam.
Heerlijk om te haken met al die vrolijke kleurtjes.
Gewoon voor mijzelf...komt vast ooit eens van pas om een klein meisje blij te maken.
De zin om te haken is er weer helemaal sinds die hondjes.
Dus dan kies ik gewoon iets van mijn enorme" to do-list" en pak wat acryltjes erbij.
Gelukkig hoef ik van mijzelf die lijst niet helemaal te gaan haken of breien.
Het is meer om ideeën op te doen en soms pik ik er dan wat uit.
Daarvoor vind ik Ravelry echt ideaal.


De ogen heb ik van vilt gemaakt en met borduurgaren opgenaaid.

Zo en nu weer verder....er wachten nog 7 kleine mannetjes.... ;)


groetjes Pauline

15 opmerkingen:

  1. Zo, wat een mooi Sneeuwwitje! Wat een moed om er ook nog zeven dwergjes bij te maken, trouwens. Dat wordt weer een langere to-do-list....
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dank je wel voor de link.
    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is ze mooi geworden, en ga je echt nog zeven dwergen maken?
    jo ho, jo ho je krijgt ze niet kado qua werk dan he!
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker...natuurlijk komen er 7 dwergen! Want daarvan is het patroon ook op haar blog, en tja...het hoort erbij he? Lekker haken in het zonnetje en het is zo voor mekaar!

      Verwijderen
  4. Ze is echt super! Ik kijk al uit naar de dwergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is het geworden. Ik zet haar op mijn waslijst en ik ben heel benieuwd naar de dwergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk popje.. en zelfs zonder de dwergen al als sneeuwwitje herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Pauline! En ik vind de jouwe nog mooier dan de originele! De kaboutertjes zijn ook superleuk! Ga je die ook nog allemaal maken? Zo'n dwergje alleen kan ook nog leuk zijn. Weer effe onthouden of op mijn todolijst zetten :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee, jullie kennen me...die dwergjes komen! En natuurlijk met zijn zevenen!

      Verwijderen
  8. Dit is echt een heel mooi patroontje. Ik vind het gezicht geslaagd. Ze ziet er zo lief uit. Gaan de kabouters er een beetje als kleine kapoenen uitzien? ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een super mooi en schattig sneeuwwitje!
    Om eerlijk te zijn vind ik die van jou veel mooier dan het originele.
    Dat wordt nog een hok vol herrie als die dwergen er allemaal zijn, want die willen natuurlijk allemaal tegelijk met dat mooie lieve meisje knuffelen :-D

    BeantwoordenVerwijderen