woensdag 25 juni 2014

Baby Chouchou

Dat ik met poppen speel is voor jullie al geen geheim meer he? :)
Laatst vond ik een mooie babypop op een rommelmarkt, ik betaalde er 1,25 voor.
Ik maakte hem/haar schoon en kocht nieuwe batterijen.
Pop bleek allerlei geluiden te kunnen maken en ik schafte via internet ook nog de bijbehorende speen aan.
Daarna begon de pret pas echt, namelijk het aankleden!
De pop heeft een jongensachtige uitstraling en dus breide ik een setje in stoere bruintinten.
Deze patronen komen ook weer uit de Andrea Kreativ.




                                                  groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Een mooie pop! En dat voor die prijs. Ik ben benieuwd of er nog uitbreiding van de garderobe komt. Dit ziet er alvast stoer en goed uit.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh, wat een mooi, schattig, stoer kereltje!
    Tsja, je moet toch wat als je eigen kids te groot zijn, leef je maar lekker uit hoor! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat je goed af hé, zo spelen met de poppen ;-)
    Je hebt jezelf weer overtroffen met die mooie outfit.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, met poppen spelen lukt je aardig! Je hebt dit kereltje een hele knappe nieuwe outfit bezorgd!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen