vrijdag 27 juni 2014

Grijze duifjes

Op verzoek heb ik deze 2 grijze duifjes gehaakt voor een paar dat viert al 35 jaar bij elkaar te zijn.
Ik heb hiervoor het patroontje gebruikt dat je bij Angeline kan vinden.
Dat is wel even zoeken op haar blog....
Ik haakte ze dus grijs en verzon de versieringen er later bij.
Er was me verteld dat de man kaal was en de vrouw een bos haar had, dus daar kon ik wel wat mee.
Ik vind ze erg grappig geworden!
Ze zien er wel uit als een ouder echtpaar :)

                                                            groetjes Pauline



4 opmerkingen:

  1. Geweldig! Super goed geslaagd, volgens mij. Erg leuke details heb je gebruikt voor de versiering.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, wat een vrolijk stel. Je ziet hier en daar wat details en het wordt een pracht stel.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stel! Die blijven vast nog jaren samen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je duifjes zijn superleuk!
    Vooral haar halsketting vind ik top!

    BeantwoordenVerwijderen