vrijdag 13 juni 2014

Mooie voeten

Mooie voeten willen we allemaal wel toch?
Aangestoken door Angeline, die verschillende barefoot sandals haakte ben ik ook weer begonnen.
Zo'n 2 jaar geleden heb ik er ook al een aantal gehaakt.
Ze zijn leuk om te maken en om te dragen!
De voeten op de foto zijn deze keer niet van mij maar van mijn buurvrouw, ik haakte dit paar namelijk voor haar.
Was nog erg grappig, deze foto...mijn jongste zoon vroeg aan mij: " Wat ga je doen?" , toen ik met mijn fototoestel naar beneden holde.
"Nou", zei ik, "even de voeten van de buurvrouw op de foto zetten..."
Hahaha, je had zijn gezicht moeten zien!
Die jongens van mij denken de laatste tijd toch al dat ik van lotje ben getikt...mam speelt met poppen...draagt pudding in haar oren...en nu weer dit!
Het patroontje van deze blotevoetensandalen vindt je  HIER.

                                           groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Prachtig, deze goudkleurige in die slippertjes! Ja, ik vind het ook heel leuke projectjes, heb er ook al een aantal gehaakt.
    Mooi model ook, met de gelakte nagels!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, hier in huis loopt er ook zo een zotte mama rond. Heel tof gedaan. Buurvrouw gaat nogal kunnen paraderen...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pudding in je oren getuigt alleen maar van je goede smaak, hahaha :-D

    Ik vind deze wel chic, mooi gedaan! Ik ben niet zo van de sieraden, dus dit is niet zo aan mij besteed, maar bij anderen vind ik het meestal wel leuk en deze passen goed bij de slippers :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks van aantrekken, gek doen mag! En moet ook op tijd en stond! Dan leef je en voel je je goed in je vel! Hele mooie voeten heeft je buurvrouw nu :-) dankzij jou.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zijn je kinderen in de ik-hoor-niet-bij-haar periode??
    hahaha das meestal van 12 tot 18 jaar.. daarna is het over!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt voor een deel, jongste is 16, oudste word al bijna 21! Maar toch...mam is gewoon een tikkeltje gek :)

      Verwijderen
  6. Leuk he...zelfs in eenvoudige slippers toveren ze dit alles om tot iets aparts!

    BeantwoordenVerwijderen