dinsdag 3 juni 2014

Poppenkleertjes

In de post over het babyvestje dat ik pas haakte was ze al te zien.
Mijn eigen Baby Born!
Ik vond het zo'n mooie pop....
Een tijdje geleden gekocht bij Wibra.
En nu kreeg ik onlangs de vraag of ik ook poppenkleertjes maakte.
Ja, natuurlijk!!!
Speciaal voor dit doel heb ik deze pop aangeschaft zodat ik de juiste maat heb.
Want veel kleine meisjes hebben een Baby Born.
Ik heb dus een setje gemaakt wat ik vandaag ga laten zien.
Ben benieuwd of dit is wat ze leuk vindt!
De patronen van het truitje en de sokjes komen uit de Andrea Kreativ, een blad speciaal met patroontjes voor poppen.
Het rokje heb ik zelf gemaakt en er een applicatie van de Action opgestreken.

                                groetjes Pauline

10 opmerkingen:

  1. Mooi setje! Leuk om te doen, hé, poppenkleding maken! Gewillige pasmodellen en overzichtelijke projecten waar je veel fantasie in kwijt kunt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat mooi !!!! Ja dit is zalig om te maken hé. Vooral om dat je zo vlug resultaat hebt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een mooi setje! Ik vind het haar heel leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik een superleuk setje! Dat heb je weer fijn gemaakt! Dit mag ik binnenkort ook gaan doen denk ik met een kleindochter in huis. Poppen heb ik al gekregen, 2 stuks, dus kan ik ze binnenkort gaan aankleden :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tof hoor , ik kocht onlangs een jongentjes baby born op een rommelmarkt voor 2 euro , heb er ook al een tenuutje voor gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig setje Pauline. Heel leuk.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak je mooie setjes! Gaaf hoor!
    Doet me denken aan de tijd dat mijn meiske nog met haar baby-born speelde.....

    BeantwoordenVerwijderen