zaterdag 21 juni 2014

Van Persie

We gaan nog even door met het voetbal.
Ik kwam op Ravelry een haakpatroon tegen van een voetballer.
Dat was weliswaar een Duitser maar wat maakt dat uit, je geeft hem gewoon een ander shirt!
Het patroon moest ik wel kopen maar is erg leuk.
Je kan natuurlijk het hele elftal maken...maar aangezien ik ook nog ergens een aantal halve dwergen heb liggen begin ik daar maar niet aan.
Hooguit nog de keeper of zo...
Ik haakte deze voetballer tijdens de laatste wedstrijd, was goed om de spanning aan te kunnen :)


                                                        oranjegroetjes Pauline

PS:
Nu niet gaan vragen naar het patroon of een vertaling want dat geef ik dus NIET.
De laatste tijd weer een aantal van die brutale verzoeken gehad, maar die negeer ik dus!
De links staan er niet voor niets bij en anders koop je het zelf ook maar!

6 opmerkingen:

  1. Deze is wel heel leuk. Mooi formaat. Een elftal is wel leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kerel!
    Ik geef je groot gelijk wb de kooppatronen, vind het zo belachelijk dat mensen daar naar durven te vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is heel leuk geworden en zo lang je hem niet laat praten valt het echt niet op dat het een duitser is hoor!
    misschien kan je de dwergen een oranje trui aan trekken?
    je blijft ons verrassen met je haakwerk, echt waar !
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. precies zo is het.. kooppatronen hoor je te kopen!!!
    dr staat zat gratis online!
    enne.. robin is erg leuk geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu stel je me wel teleur hoor, dat je niet het volledige elftal gaat maken! ;-)
    Hoe moeten die Nederlanders nu in de finale geraken?

    Groot gelijk dat je je patronen niet doorgeeft!
    Je bent al zo aardig om de link erbij te zetten, moeten ze zelfs niet zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gemaakt! En inderdaad, als je de kleur aanpast kan je eender welke ploeg maken! Gelijk heb je dat je het patroon niet vertaalt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen