vrijdag 6 juni 2014

Wolletjes, wolletjes....wolletjes...joepieee!!

Ondanks alle drukte en werken van 9 tot 9 elke dag, heeft deze heks toch nog iets kunnen fabriceren de laatste tijd. Gelukkig rolt er bij mijn lieve vriendinne-heks wel genoeg van de naald om de meest prachtige creaties te laten zien!

Allereerst mijn jongste Jacobus...een kraamkadootje voor vrienden in het zuiden des lands. Zij heeft zelfs vroeger een klein aapje gehad als huisdier, iets waar ik dus nu pas achter kwam, dus deze aap was een regelrechte hit!

Deze kan ook ondeugend zijn ;)

Verder heb ik een uiltjes-kussen gebreid voor mijn schoonmoeder:





Aangezien ik straks vakantie heb, heb ik mezelf getracteerd op prachtige bolletjes in de aanbieding!
Yessssss helemaal blij ermee. Ideaal om te haken en breien om je hoofd weer leeg te krijgen.




Tot slot dan de start van mijn nieuwe paar toe-up sokken:




Ik wens iedereen een fijn Pinksteren met dit mooie weer!

groet Esther



8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig aapje! Heerlijk, al die bolletjes garen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een mooie lieve Jacobus! Je schoonmoeder is vast heel blij met dat superleuke kussen en jij ongetwijfeld met al die prachtige bolletjes, goed voor de nodige uurtjes ontspanning :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie bolletjes garen!!!! en wat een leuke dingen heb je gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kleuren van die laatste bol garen, zo mooi :o

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat zalig al die mooie bolletjes wol.Ja die Jacobus blijft een lieverd hé. Nog veel handwerkplezier met je mooie bolletjes wol.
    Fijn weekend
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lollige Jacobus zeg, ideaal kraamcadeau! Ook dat uilenkussen vind ik super geslaagd. En dan die wolletjes, ik ben er jaloers op alhoewel ik er recent ook genoeg aangekocht heb moet ik zeggen! En die toe-up sokken ga ik ook proberen als mijn huidige paar sokken af is. Nog veel handwerkplezier!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh kon ik ook maar zo mooi breien als ik die jacobussen zie! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben echt verlieft op dat aapje!
    Groot gelijk om je eens goed te verwennen met wolletjes, stel je voor dat je in de vakantie niets te doen hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen