zondag 31 augustus 2014

Uilenmutsjes

Een aantal weken geleden kreeg ik via de mail een erg leuk verzoek.
Of ik een uilenmutsje kon haken voor een pasgeboren baby.
Tenminste...die baby is nog op komst, maar ze willen dat mutsje gaan gebruiken voor een fotoshoot na de geboorte.
Een erg leuk verzoek!
Daar heb ik dus flink mijn best op gedaan.
Het moest in de kleuren grijs,wit en koraal.
In totaal heb ik 3 variaties gemaakt zodat ze konden kiezen.
Het patroon is van Sarah Zimmerman en vind je op  DIT blog.


                  groetjes Pauline

10 opmerkingen:

  1. die uilenmutsjes zijn gewoon weg prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat liefffffff!!! Gaat een geweldig resultaat geven die fotoshoot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat heb je die weer prachtig gemaakt! Super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn superleuke mutsen! Gelukkig heb je een paspop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt alledrie even leuk geworden, zou niet weten welke te kiezen! Dit wordt een pracht van een fotoshoot!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mutsjes! Dat is een bijzondere opdracht. Moeilijk kiezen, want de mutsjes zijn allemaal leuk.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie mutsjes geworden..creatief hoor!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk geworden. wat zal dat schattig staan.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen