zaterdag 30 augustus 2014

Warme voeten

Goeiemorgen.

De vakantie is omgevlogen en ik heb een paar heerlijke brei-projecten gedaan.
Van die dingen die je gewoon in de auto kan blijven doen.....bij een film...een serie...buiten in de zon....tijdens gezellige thee momenten met mijn dochter....
Dusss mijn man heeft warme voeten komende winter.
De sokken zijn allemaal toe-up volgens knit-purl-hunter en ik vind het ideaal.
Geen moeilijke patronen, maar zo gewoon mogelijk op verzoek.
Ik heb Drops, fabel gebruikt en zijn zijn heeeerlijk zacht!





Jawelllll van allemaal zijn er 2!!!! hahahahahaah...geen second-sock-syndrome gehad deze zomer.

Nu heb ik bedsokken voor mezelf op de pennen met een telpatroon dus dat is wat lastiger bij een film enzo.....maar ben alweer bijna bij de 2e hiel. Hopelijk krijg ik ze af dit weekend want dan kan ik verder met een nieuw project....

FIJN WEEKEND
groetjes
ESTHER

6 opmerkingen:

  1. Je zal je man vast niet horen klagen over koude voeten komende winter, je hebt goed je best gedaan voor hem ;-)
    Zelf gebruik ik ook altijd Fabel voor de sokken, het breit lekker en ze blijven mooi in de was en daarna.
    Bedsokken? Bestaan die nog? Ga je die echt in bed dragen of zijn ze voor de koude avonden? Een inbreipatroon, dat maakt me nieuwsgierig maar ik zal geduldig wachten op de foto's hoor ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahaa jaaaa ik heb vaak s'winters sokken aan in bed...soms krijg ik het gewoon niet warm en dan zijn een paar sokken heeeerlijk :)

      Verwijderen
  2. Knap gebreid! En je hebt de smaak wel te pakken he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie garens heb je ook gebruikt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt zeker niet stil gezeten zeg, met mooi resultaat! Mooie en warme voeten voor je man ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tegenwoordig draag ik ook sokken in bed swinters hoor.. ik krijg mijn voeten ook niet meer warm dan.. heerlijk bedsokken!!!

    BeantwoordenVerwijderen