zondag 24 augustus 2014

Weer terug!

Jawel, het heeft eventjes geduurd...maar daar zijn ze weer!
De haakheksen!
Al heeft haakheks Pauline officieel nog 1 weekje vakantie, het kriebelde toch weer om jullie mee te laten genieten van alle haaksels en breisels die er van de naalden rollen.
Het kan best nog wel zo zijn dat we af en toe verstek laten gaan, maar we gaan het maar weer proberen.
Jullie hebben ons lang genoeg moeten missen tenslotte.

Tja, waar te beginnen?
Er is zoveeeeel gemaakt.
Laat ik dan maar het klapstuk als eerste tonen :)
Voor mijn breivriendin, die oma gaat worden...sssssst...wil ze helemaal niet weten....en al helemaal niet genoemd worden..., breide ik buurman en buurman!
Haar zoon is er een grote fan van en dus zouden deze mannen vast niet misstaan in de babykamer.

Ik ging dus aan de slag en dat viel echt nog niet mee!
Het ( koop) patroon bevatte helaas storende fouten en het in elkaar zetten was helemaal een klus van jewelste!
Maar o, jongens...het resultaat!!!!
Echt geweldig!
Voor als je het ook wil proberen je koopt het patroon, in het Nederlands, HIER.
Of via een download in de Ravelrystore.
En voor de haaksters onder ons, er is ook een gehaakte versie ! , maar die vonden wij minder mooi.

                                      A je to!

                          groetjes Pauline


12 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooi resultaat! Oei, wat veel onderdelen, daar zou ik ook wel even van moeten zuchten.... Het lijkt me dat de truien wel op z'n Arne&Carlos kunnen, dus rondbreien en alles aan elkaar vastbreien. Dan heb je voor die trui alleen een paar naadjes onder de oksels.
    Leuk dat jullie weer terug zijn! Jullie hebben altijd heel afwisselende dingen, heerlijk inspirerend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De truien zijn ook in het rond hoor! Behalve dan bij mij want dat is nu net iets dat ik niet kan...geef mij maar "straight needles"oftewel 2 naalden.
      Dan maar een hoop naaiwerk...

      Verwijderen
  2. Ik ken buurman en buurman helemaal niet, maar het zijn wel schatjes!
    Fijn dat je genoten hebt van je vakantie en dat jullie terug zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooo, dan mis je echt wat! Over de hele wereld zijn er filmpjes van deze 2 klussende buurmannen, van origine zijn ze Tsjechisch.

      Verwijderen
  3. Ik had ze al op fb mogen bewonderen, maar ik zeg het lekker nog een keer: ze zijn fantastisch! Echt helemaal geweldig, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaaajuhhhhhtooooooooo !!!
    geweldig deze buur en buur!!!
    wie wil dr nou geen oma worden???
    ik snap dat neit hoor.. ik werd de 1e keer oma op mijn 41e.. heerlijkkkkkkkkkkkk en op mijn 60e voor de 7e keer.. nog steeds heerlijkkkkkkkkkk al die kleine schatten met mollige babylijfjes die lachen als je binnenkomt!!! omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk er net zo over hoor! Maar ja, voor sommigen onder ons is het ouder worden en dus ook "oma" worden een beetje moeilijker te accepteren.
      Mmm, ik ga denk dat leuke vestje haken voor haar kleinkind! Want ik vind het allemaal geweldig hoor :)

      Verwijderen
  5. Wat een geslaagde buurmannen. Daar wil ik ook wel oma voor worden ;-)
    Maar alles op zijn tijd hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die buurmannen van jou kom ik toch overal tegen he? ; - ) het zal mij benieuwen hoe lang ze op de babykamer willen blijven. ze smeren hem al als ze moeten afwassen, wat wordt dat wel niet bij poepluiers?/?????
    groetjes miek
    en ze zijn echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, nou, hopelijk komen ze echt van pas! Kijk maar hoe ze werden gegeven!

      Verwijderen