dinsdag 2 september 2014

Boom!

Voor Annemiek van miekscreaties mocht ik proefhaken.
Een boom!
Wat een klus was dat zeg.
Niet zo zeer het haakwerk maar voornamelijk het geknutsel en gepruts met ijzerdraad maakten het een groot project waar ik ruim 2 weken mee bezig was.
Maar het resultaat is wel geweldig!
En je kan er veel mee he, met elk seizoen kan de boom mee doen.
Al zie ik me op dit moment nog geen 200 blaadjes haken...
Mijn vinger is weer erg dik en pijnlijk, uitkijken dus!

Het patroon van de boom is nu verkrijgbaar in de webshop van Annemiek.

                                          groeten Pauline

12 opmerkingen:

  1. Wow, wat een klus! Erg leuk, en toch.... dat ga ik niet maken! Al snap ik dat je er zeker het hele jaar leuke dingen mee kan doen.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een project. Geloof ik zeker dat je daar twee weken aan bezig bent geweest. Knap resultaat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooo dat is gaaf!!!! Knap werk!
    Maar euhmm 200 blaadjes??? hmmm x3 dan he voor elk seizoen, nu hoef je voor de winter geen blaadjes maar dan wel 200 kerstballetjuhssss enzo :P
    Geweldig iets voor in een school, kinderdagverblijf, peuterzaal, activiteiten centra...enz enz.....geweldig!!
    Maar niet in mijn kleine huisje inderdaad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van jouw is ook heel mooi geworden. Het was inderdaad veel werk maar wel leuk resultaat. Ik heb ook alleen nog maar een herfstboom . Moet me er ook nog toe zetten om blaadjes te haken maar die maken het wel helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk Pauline maar heel apart en mooi.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig! Vooral in zomer-tenue zal hij prachtig zijn :-D misschien een idee voor een nieuw 365 dagen project: elke dag een blaadje :p
    Grapje natuurlijk, doe maar voorzichtig met je vinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik mag hopen dat je hem mag houden? misschien kan je echte blaadjes drogen en die er aan hangen? ;-)
    hij is echt geweldig leuk geworden, maar ik ga hem ook niet maken.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat Superleuk Pauline..ga je nu ook nog een kerstboom haken..met balletjes uiteraard?? groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een klus zeg! Maar wel super mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een werk!
    Wel erg origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een werk zeg! Het is echt een serieuze boom geworden, niet zomaar een boompje, en echt wel origineel en ziet er ook heel echt uit! Proficiat met deze klus, dat heb je geweldig goed gedaan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is eht super stoer!!!!
    Waarom geen 100 blaadjes om te beginnen??
    50 verschillende groene en 50 verschillende oranje/bruine...
    Hij is echt super, knap dat het zag zitten om hem te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen