maandag 29 september 2014

Cadeau af!

Het heeft even geduurd voordat ook de hond gebreid en in elkaar gezet was.
Ik doe toch iets meer dan een week over een "pop".
Het is ook beter om het rustig aan te doen. ( voor arm/hand/pols)
Het zijn veel kleine lapjes want ik brei het liefst op 2 naalden.
En daarna dat afwerken..pff, elke keer weer de grootste klus.
Over Gromit ben ik niet heel erg tevreden helaas, ik vind het een beetje een Snoopy geworden.
Maar zo samen is het toch wel een leuk stel geworden.
Misschien ligt het aan het patroon...dat is qua afwerking niet duidelijk.
Of de kleur heb ik niet helemaal goed gekozen...of ik ben gewoon te perfectionistisch :)
Evengoed verwacht ik toch wel dat het een succes zal worden.

En dan heb ik ook nog een mega vondst gedaan op de jaarlijkse bazar van de kerk!
3 jaargangen Ariadne ingebonden en wel! Voor 5 euro.
Het gaat om de jaren 1978, 1979, 1980.
Helemaal geweldig!
Wat staan daar zelfs na meer dan 30 jaar nog een hoop leuke dingen in, het meeste is niet eens zo erg gedateerd.
Je ziet ook dat veel weer terug komt.
Prachtige Noorse truien en vesten, borduurwerken, haakpatronen...ik kan de hele winter gaan genieten!




                                      groetjes Pauline





6 opmerkingen:

  1. Mooi Pauline! Die worden vast heel blij ontvangen!
    Wat heerlijk die Ariadnes en wat leuk hé dat heel veel dingen weer helemaal terug zijn van weg geweest (of gewoon tijdloos zijn) Veel plezier er mee.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze wel goed geslaagd, Wallace & Gromit en heb absoluut respect voor je dat je dat gemaakt hebt, zoveel werk!
    En heel veel plezier met die Ariadnes, leuk, hoor!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het super hoor, zulke kadoos! en gefeliciteerd met je aanwinst, daar zal je veel plezier mee hebben.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze lijken mij super goed gelukt! Veel plezier met je Ariadnes (was je soms bang om je te gaan vervelen? ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet niet zo streng voor jezelf zijn!
    Ik vind Gromit prachtig gelukt.
    En wat een schat heb je op de kop kunnen tikken, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij is Gromit goed gelukt hoor. Ja, je bent toch wel een beetje te streng voor jezelf.
    Heel leuk gedaan.
    Wat heb je een prachtige slag geslagen met je Ariadnes. Ja daar ga je wel enkele uurtjes zoet mee zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen