donderdag 18 september 2014

Mutsen

De afgelopen zomer heb ik opvallend veel mutsen gehaakt!
Dat zag ik eigenlijk nu pas, nu ik alles aan het rangschikken ben voor plaatsing op het blog.
Zo haakte ik voor mijn dochter 2 mutsen.
Zij heeft echt een geweldig "mutsenhoofd" in tegenstelling tot haar moeder.
Of ze ze ook gaat dragen is een ander verhaal...
Grote dochters he...komt je gekke moeder weeeer aan met een maffe muts!
Ik haakte dus voor haar deze:




En deze:



De eerste muts valt meer als een slappe baret en stond haar super!
Ik haakte het in katoen.
Het patroon is van Olga en je vind het HIER.
Voor Olga heb ik ook nog een muts mogen proefhaken maar daarover later meer....

De 2e muts is Grumpy Cat.
En ik wist dat mijn dochter die grappig vond.
Deze haakte ik met resten acryl.
Waarschijnlijk is deze muts te gek om te dragen..maar ja.
Het patroon vind je HIER.


                                          groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig, vooral die Grumpy Cat! Leuk dat je dat laat zien, met de link.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suuuupergave mutsen geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 2 wel heel verschillende mutsen. Maar allebei leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 superleuke mutsen die je anders misschien nog cadeau kan geven als zij ze niet wil dragen, te mooi om in de kast te laten liggen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oww leuk!!!
    vind alleen die dieren/poppen mutsen leuk bij babies en kleuters ahah dus kan me voorstellen dat je dochter hem wel mooi vind , maar niet opzet!
    ga nu ook een muts haken.. een mannen muts.. dat vind ik moeilijker.. welke kleur en meot van dun garen.. oww helpppppppppp

    BeantwoordenVerwijderen