vrijdag 19 september 2014

Raadseltje :)

Jullie moeten niet gaan denken dat de haakheksen stil zitten hoor!
Ook al laten we nu misschien niet zo veel zien en is het vaak al eerder gemaakt.
Breien doen we ook graag, en zoals jullie wel weten gaat daar altijd meer tijd in zitten dan in haken.
Zo ben ik nu bezig met een verrassing.
Hierbij laat ik alvast een klein beetje zien.
En jullie mogen raden wie of wat het gaat worden!
Ik ben benieuwd of jullie het al zien :)
Het breiwerk is nu af en nu moet ik de tijd zien te vinden om al die lapjes aan elkaar te naaien.

                                                     groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Volgens mij wordt het Ome Joop?
    Wat knap om zoiets in elkaar te breien!
    Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat (en of ik het goed heb natuurlijk ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee wie het wordt, maar het ziet er wel een keurig heertje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht ook meteen aan Ome Joop.
    Groetjes,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, gelukig, ik ben niet de enige die meteen aan ome Joop denkt, hahaha :-D Al zou die kale verkoper van "are you' ve being served" ook best een mogelijkheid kunnen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geb overigens nog geen moment bedacht dat jullie stilzitten hoor (jullie stilzitten; laat me niet lachen! )

      Verwijderen
  5. Ik sluit me aan bij de rest..dacht ook aan ome Joop of het is gewoon een lief oud mannetje!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken ome Joop helemaal niet, dus of hij het wordt weet ik niet. Mij doet hij denken aan iemand van "The muppetshow" die mannetjes die op het balkon zaten....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo al helemaal leuk!! Ben benieuwd ik denk ook joop ;)

    BeantwoordenVerwijderen