zondag 21 september 2014

Vladimir de vleermuis






Hier is Vlattimir Fledermaus van Babsie's hook.
Prachtige patronen maakt zij.
Er staat bij mij op het buro een prachtige heks van haar ontwerp en gemaakt door Pauline.

Vladimir heeft nog geen mond en tanden op deze foto...ik vond hem zo al leuk ;)

Nu ben ik bezig  met een grote pompoen van Mala designs die bij deze vleermuis hoort.
Ook het patroon voor de spookjes van Babsie liggen klaar....zo gaat het een mooi geheel worden hoop ik.

Ik wens jullie een hele fijne zondag.

groetjes
Esther

8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Ik heb het patroon ook nog liggen, misschien toch nog ff voor hallowee maken..? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je komt al helemaal in herfstsfeer! Goede planning, op 21 september!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Inderdaad leuk voor halloween straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi met een hoog knuffelgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei toffe vleermuis. Jij gaat een mooie Halloween collectie maken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele toffe vleermuis zeg, zelfs zonder mond en tanden al keileuk! Je bent al bezig voor halloween lijkt me...
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen