vrijdag 10 oktober 2014

Betsy

Maak kennis met Betsy :)
Mijn eigen paspop!
Gekocht bij Xenos.
Ben erg blij met haar.
Wat is het leuk om alles bij haar aan te trekken of er over te draperen.
Ik noemde haar gelijk al Betsy...
Mijn oma heette namelijk zo en was coupeuse.
Ze gaf naailessen ( Marion en Knip naaicursussen)
Zelf ben ik dan wel niet zo handig met de naaimachine maar een deel van haar creatieve genen zal ik toch wel geërfd hebben via mijn moeder.

Oke, dan nu het eerste werkstuk van de stapel om aan jullie te laten zien.
Deze korte poncho/hes heb ik in het begin van het jaar gebreid.
Het model komt uit de Simply Breien.
De wol heb ik ooit gekocht bij Aldi.
De hes is aan een stuk gebreid en de versiering is er later opgenaaid.

                                              groetjes Pauline



7 opmerkingen:

  1. Nou, handig zeg, zo'n Betsy!
    Mooie kleur en wel een handig idee om die versiering er later op te zetten. Zelf houd ik wel van het inbreien van een kabel, dat maakt voor mij het breiwerk wat uitdagender.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor en je betsy ook , ik kreeg er onlangs ene van een vriendin , tof idee om ze een naam te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handige paspop, zo kan je inderdaad mooie foto's maken van je creaties, leuk!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Betsy doet dat goed hé. Prima model. Ze Laat de poncho van zijn beste kant zien !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom, Betsy!
    Je hebt al een prachtige poncho gekregen.
    Jij wordt vast de mooist geklede paspop van Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Betsy zullen we nog vaak zien :-)
    Mooi hes! Multifunctioneel lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig zeg, Betsy ziet er ook mooi uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen