woensdag 22 oktober 2014

Bolero/shrug

Van bijna 2 bollen Fenna, vorig jaar gekocht, heb ik deze bolero gehaakt.
Ik vind de kleuren erg leuk.
Alleen moet ik toegeven dat het niet zo lekker zit...of het moet gewoon wennen.
Het staat WEL leuk.
En het is met veel te combineren.
Volgende zomer maar eens kijken waar ik het bij ga dragen.
Dit was met recht een ufo want ik was er vorig jaar al aan begonnen.
Het patroon is niet moeilijk, maar zo'n lange lap haken is gewoon saai...zelfs met dit garen.

                                       groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Hopelijk ge je er na een tijdje je er beter in voelen. Effe wennen, denk ik. De kleuren zijn prachtig.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren....hopelijk wen je eraan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk! Zou alleen niets voor mij zijn, met mijn boezem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen