donderdag 16 oktober 2014

Camouflage

Nu eens een warme trui om te laten zien!
En ook nog ruim op tijd af voor het komende gure najaar en een eventuele winter.
Deze wol had ik al een hele tijd in mijn voorraad liggen.
Ooit gekocht bij Zeeman.
Van alles mee begonnen maar steeds was het het weer niet.
Tot ik DIT patroon tegenkwam.
En dat leek me heel geschikt hiermee.
Ik breide de trui in amper 2 weken tijd.
Want breien met een verloopgaren is gewoon veel leuker dan met 1 kleur.
Het geeft een leuk effect dit garen, net een camouflage-trui.
Het patroon is simpel maar duidelijk en gewoon precies wat ik zocht.
De mouwen zijn in een brede boordsteek.
Verder vrij recht toe, recht aan.
Ik had aan 4 bollen precies genoeg!

                                                groetjes Pauline


5 opmerkingen:

  1. Prachtige trui geworden Pauline..mooie kleuren! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Betsy staat heel mooi met je nieuwe trui. Zal ze deze nog wel willen uitdoen ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is weer een heel leuke trui! Gelukkig hoef je Betsy niet per fotosessie te betalen, ze heeft het maar druk :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel om te laten zien! Alweer een trui! Leuk inderdaad, met dit verloopgaren.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is echt een leuke trui geworden, zal goed staan in de groententuin.
    daar zal het van het najaar en winter wel geen camouflage zijn maar van de zomer wel (als het eens fris is in de tuin)
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen