woensdag 29 oktober 2014

Eduard

Daar is hij dan!
Mijn prins :)
Tenminste...dat moet ik nog uit gaan testen...
Zal hem straks eens lekker gaan kussen.
Sjiek ziet ie er wel uit!

Dit patroon kocht ik op de beurs in Rijswijk.
Het is ook online te koop en je leest er meer over op DIT blog.
Een erg leuk patroon om te maken.
De kikker is best groot, hij is ca 55 cm.
Een flinke knul dus.
En ook best een hoop werk.
Een kanttekening moet ik helaas ook plaatsen...er zaten nogal wat fouten en onduidelijkheden in het patroon.
Gelukkig was het contact met de ontwerpster wel vlot, zodat ik door kon.





Eduard is helemaal gehaakt van acryl Saskia van Wibra.
Daarvan heb ik altijd een voorraad in huis.

                                         groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad een chique prins. Geweldig kroontje en zo een toffe bril. Helemaal op en top af !!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi geworden...en ben benieuwd wat voor een knappe prins hier uit komt als jij hem kust....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Ook de jas vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij prachtig geworden!
    Die kroon past perfect en zijn strik maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kikker en ook wel een hele chique prins met zulke kledij en brilletje, maar wel groot. Benieuwd of hij je prins wordt na de kus :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En, en, en...??? Wat gebeurde er na de kus?
    Ik weet niet of ik wel liever een prins zou hebben, vind hem zo wel leuk en lekker rustig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mm...:( er gebeurde nietssss
      Laat ie dan maar vliegen gaan vangen of zo!

      Verwijderen