zondag 19 oktober 2014

Halloween

 Herfst is begonnen en hier inmiddels in de sferen van Halloween.
Vladimir vleermuis van Babsi's hook was al een tijdje klaar en ik zag op haar site de pompoen van Mala designs waar Vladimir ook op stond.
Ik was meteen verkocht!
Die pompoen wil ik graag maken.
Maar dat was nog een hele klus die bijna 4 weken tijd kostte....

 De opbouw verbaasde me zeer en ik vond het spannend hoe het eindresultaat zou eindigen. Vaak heb ik met patronen dat hun verkoopfoto's heel wat mooier uitpakken dan de mijn creaties....
Na veel geplaag dat ik met een zonnebloem zou eindigen is het me toch gelukt!

Kurbis 2012 van Maladesigns:

Jaaaa natuurlijk moet het heksje die ik kreeg van Pauline er ook bij zitten in deze periode. Normaal gesproken zit ze op het buro van hubbie...maar nu hoort ze hier.
Ik denk dat ik nog wat spookjes van Babsi en Mala maak en dan is het wel af denk ik....

Fijne zondag allemaal!

groetjes Esther

9 opmerkingen:

  1. Geweldige creaties!
    Die pompoen zit zeker wonderlijk in elkaar, zal ook behoorlijk wat katoen hebben opgeslokt ;-) Maar het resultaat is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel speciaal hoe de pompoen is opgebouwd. Knap eindresultaat !!!
    grtjs
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw de Pompoen is Prachtig geworden Esther!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een heel project. Geweldig resultaat!
    Groetjes,
    Akkelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een geweldige pompoen! Maar het was wel een zware bevalling he? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een geweldige, grote pompoen is het geworden! Wat een werk zal dat zijn geweest..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige vleermuis en die pompoen is supertof! Dat zou je nooit vermoed hebben voor hij in elkaar stond dat hij zo zou worden, prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je pompoen is supermooi!
    Idd een beetje raar als je ze zo plat ziet liggen, maar het is allemaal goed gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is er een mogelijkheid om het patroon van de vleermuis te krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen