vrijdag 31 oktober 2014

Halloween

Vandaag was het Halloween.
Voor zover je er aan doet dan.
Hier leeft het niet erg.
Maar mijn buurtjes waren compleet uitgedost en dus zorgde ik ook voor een snelle vermomming als heks :)
Neus op, hoofddoek om, bezempje in de hand en dan met krakende stem: knibbel knabbel knuisje....
Toch wel geweldig eigenlijk!
Ik had nog een doodshoofdtasje en heb dat aan het buurjongetje gegeven, met zijn emmertje erin, voor het snoep, zag dat er erg leuk uit!


Begin van de week heb ik mijn lieve vriendin Esther een verrassingspakket gestuurd!
Soms moet je gewoon eens extra lief zijn voor elkaar....
Ik heb het in het thema herfst en halloween gehouden.
Op Ravelry zag ik een erg leuk patroontje van een rood duiveltje.
Een klein plaagduiveltje?
Hier kan je het vinden.


                       groetjes Pauline

3 opmerkingen:

  1. Lief dat je Esther verrast hebt. Ik vind de ami eigenlijk te schattig om het een duiveltje te noemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esther zal wel verrast geweest zijn om dit leuke duiveltje in een pakje te vinden! Lief van je.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er een schattig duiveltje uit. je hebt de buurjongen verwend met een leuke Halloween emmer.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen