zaterdag 4 oktober 2014

Handwerkbeurs

Samen met Tania heb ik vandaag de handwerkbeurs in Rijswijk bezocht.
Deze is in de plaats van die in Ahoy Rotterdam gekomen.
Toch wel jammer want als je zoals ik op het OV bent aangewezen dan is dat veel handiger.
Maar gelukkig pikte Tania me op bij een metrostation en reden we vandaar met de auto naar Rijswijk.
En druk dat het er was!
Gelukkig waren wij zo slim geweest om online-tickets te kopen zodat we lekker langs die kilometers lange rij konden wandelen :)
Binnen was de drukte goed te doen en alles ruim opgezet.
Helaas weinig echt leuke beurskoopjes tegen gekomen.
Mijn budget is niet zo groot dus uiteindelijk heb ik weinig uitgegeven.
Geeft niet, de sfeer is al leuk en het rondkijken, en goed gezelschap is misschien wel het allerbelangrijkste!
We vingen een glimp op van de beroemde Wieke van Keulen, aaiden zachte alpacawol, zagen de apen van "Zij maakt het" en kwamen nog veel meer bekende namen uit de handwerkwereld tegen.

Uiteindelijk ben ik toch nog leuk geslaagd.
Ik heb een bol sokkenwol gekocht waar je een leuke shawl/col van kan breien, die ene bol moet genoeg zijn.
Natuurlijk kon ik het niet laten en ben ik vanavond al begonnen, het patroon kreeg ik er gratis bij.
Met kleurverloop breien is denk ik wel het leukste wat er is!
Heel spannend hoe het gaat worden.
Verder kocht ik een geweldig leuk patroon van een kikkerkoning, Eduard.
Wie weet..als ie af is...en ik hem ga kussen...dat ik dan eindelijk eens een echte prins zal vinden????
Dit patroon is het eerste uit een reeks die er nog aan komt.
Bezoek dit blog maar eens!

                                                         groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Wie wil er nu een prins die Eduard heet? Alhoewel, daar kun je goed op rijmen en dat zou de zaak wel eens kunnen veranderen: Eduard met het gouden gart... hm, doe maar wel Pauline! :-D
    Ik vind allen kijken, voelen, beleven ook genoeg op zo'n beurs, ik hoef ook niet perse te kopen. Heerlijk dat je genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie zo genoten hebben en mooie aankopen heb je gedaan..je ziet altijd zoveel he op zo'n beurs..probeer dan maar de hand op de knip te houden..knap gedaan!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beurs is toch altijd wel genieten. Geen echte koopjes viel me vorige keer in Zwolle ook al op. Het garen bolletje lijkt heel erg op de verloopbol die ik voor de Dreambird gebruik. Alleen net even andere kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo samen op pad! Mooie bol wol heb je gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was dus een geslaagde dag! Leuk dat zoiets kan zonder al te veel uit te geven, toch!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hen je een mooie wol gescoord. En je kan ook van zo een beurs genieten zonder heelder zakken spullen te kopen. Je prins vind ik alvast fantastisch. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als je hem kust (hi,hi)
    Gryjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was echt reuzegezellig.
    Ik kijk al uit naar je kikker!

    BeantwoordenVerwijderen