woensdag 8 oktober 2014

Muts

Het is al een tijdje geleden maar ik had jullie nog beloofd iets te laten zien.
Voor Olga mocht ik 1 van haar patronen uitproberen. De muts Alize.
Ik had al eerder iets van haar gehaakt.
Ook deze muts viel bij mij wat groter uit dan de bedoeling was, maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.Het is gewoon een baret geworden.
Het resultaat is weer erg leuk!
Ik heb het gehaakt met Fenna van Wibra.
Het patroon is te koop via Ravelry
Inmiddels heb ik het patroon nog 2 keer gehaakt met verschillende resultaten die ik jullie ook gauw laat zien.
Ik moet dringend wat foto's gaan maken!
Er ligt hier nog een hele berg afgewerkte projecten te wachten op publicatie :)
Maar eerst eens op zoek naar een paspop..die wil ik toch zo graag.
De foto van mijzelf is een "selfie" , dat is nog best moeilijk!

                                 groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Toch goed gelukt, de muts én de selfie!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige muts en selfie!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke muts!
    Ja, zo'n muts-selfie maken is niet makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen