donderdag 9 oktober 2014

Nog meer

Ik haakte nog meer mutsen van het patroon van Olga.
De lila baret is mijn favoriet geworden!
Al moet je het toch maar durven...om ze te dragen vind ik altijd. Maar daar heeft de pop geen moeite mee.




Gisteren heb ik dan eindelijk mijn paspop gekocht!
En gelijk de hele mikmak er op gefotografeerd.
Echt geweldig, zo'n braaf model.
Dus de komende tijd is hier weer een hele hoop te zien, want al was het soms dan erg stil er is heel wat gehaakt en gebreid.

                                              groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Oh ik heb een paar dagen gemist zie ik! Sorry, de tijd of zin ontbreekt hier nu soms om langs te komen. Je kocht toch iets leuks op de beurs zag ik! En die baretten zien er echt leuk om dragen uit, je selfie is goed gelukt en de baret staat je bovendien! Succes nog met je nieuwe paspop, hopelijk blijft ze zo braaf, want met poppen weet je maar nooit.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi inderdaad, die lila baret, maar die onderste kleurige muts vind ik ook erg leuk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mutsen zijn ook leuk. Gewoon dragen die baretten, ze staan je zo goed!
    Ik heb ook mijn oog laten vallen op de paspop, staat op mijn lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de paarse wel erg chique!
    Zou ze ook niet direct durven dragen, maar voor iemand die wel het lef heeft, zeker een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak jij mooie "mik mak". Kan zelfs gedragen worden. Heel mooi gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen